Kurset foregår 24. februar i Horsens.
Masser af sites går responsive lige nu, men kun få af dem gør det nødvendige: at gentænke website og webindhold i nye strammere rammer.
Der er brug for en grundlæggende anden tilgang til indhold end traditionel web.
Nøgleord er:
forenkling, prioritering, struktur, call to action – det er en strategisk vinkel på webindsatsen der er brug for – metode til dette præsenteres.
Kurset vil også præsentere nogle af de NYE muligheder for at lave flot og fremragende web i responsivt regi.
Det er ikke et defensivt kursus, hvor vi skal redde, hvad reddes kan under pres af de mange begrænsninger (constraints), som den lille mobilskærm påtvinger, men et offensivt kursus om at udnytte de nye muligheder, som tværplatforms-web tilbyder – med eksempler fra responsive medier og virksomheder på web.
Målgruppe: Beslutningstagere og praktikere inden for udvikling og drift af websites, der står midt i eller over for en overgang til responsivt webdesign. Den sekundære målgruppe er alle andre med interesse for at udvikle web responsivt.
Forudsætninger: Ingen. Vi foreslår, at du medbringer egen computer, men det er ikke en nødvendighed. Kurset vil bestå af oplæg, små engagerende øvelser og diskussion, men det er mere et teoretisk kursus end et kursus med konkrete værktøjer
Kursusleder: Nils Ulrik Pedersen
Varighed: 1 dag
Sted: Horsens
Tidspunkt: 24. februar 2015
Pris: 2495 kr.
(Prisen omfatter undervisning, undervisningsmaterialer og forplejning i løbet af kurset. Prisen er ex. moms. Vi fakturerer i forbindelse med tilmeldingen.)