Få mere ud af Facebook – læg en strategi

Internt kursus: Sociale medier

Jeres virksomhed er på Facebook, men hvor bliver følgerne af, og hvordan laver I det gode indhold, som de kan engagere sig med?

På kurset tager vi et nærmere kig på Facebooks muligheder og udfordringer, og vi skræddersyr workshoppen efter jeres behov.

Her får I redskaberne til at bruge Facebook strategisk i jeres samlede kommunikation, så I i løbet af kursusdagene kan lægge jeres helt egen, brugbare Facebook-strategi.

På kurset kigger vi bl.a. på:

  • Facebooks grundlæggende principper, og hvordan I arbejder med termer som algoritme, engagement og rækkevidde.
  • Hvordan I laver godt indhold, der giver værdi til brugerne, og hvordan I får dem til at engagere sig med det.
  • Hvordan I lægger en Facebook-strategi for jeres virksomhed og opstiller mål for jeres præstation på platformen.
  • Hvordan I identificerer målgrupper, og hvordan I skaber kampagner målrettet dem.
  • Hvordan I kan bruge indblik og statistik til at forbedre jeres præstation på platformen.

Vi skræddersyr kurset efter jeres behov, og går praktisk til værks. Det betyder, at vi undervejs udarbejder en decideret Facebook-strategi, som I kan tage med hjem og bruge dagen efter.

Der vil på kursusdagene være praktiske øvelser, som det forventes, I deltager aktivt i.

Varighed: En eller to dage.
Underviser: Katrine Villarreal Villumsen
Krav til udstyr: Internet og mulighed for at koble computer til projektor. Kursusdeltagerne skal have adgang til computere samt have adgang til Facebook inden kursets start – gerne som administratorer på jeres virksomheds egen Facebook-side.

Skal vi holde dette kursus på din arbejdsplads? Vi hjælper dig gerne med at tilrettelægge kurset.

Kontakt os for tilbud

Kaas & Mulvad
kursus@kaasogmulvad.dk
70200744